Godmorgon tisdag
2015-11-17 ♥ 07:53:00 | Kategori: Övrigt

 
Hej på er och godmorgon! Idag vill jag ligga kvar i sängen och mysa för det total spöregnar ute... Och det är så varmt och mysigt i sängen. :) 

Idag väntar projektmöte och jobb med projektet. Vi håller på med ett projekt i ett ämne som heter ekonomistyrning. Där har vi fått ett case som handlar om en hotellrörelse, och vår uppgift är att göra företaget lönsammare. Genom att förändra deras ekonomistyrning ;) Det är ganska kul, men lite klurigt. 
 
Sedan väntar ett kombinerat konditions och styrkepass på gymmet! Härligt! Ser så fram emot det :) Jag tror jag tycker om att vara på gymmet så mycket dels för träningen, och dels för att det känns som att T är där ❤ Saknar honom ❤ 
 
Nu ska jag kliva upp, happy tuesday! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0