Platåpumps med peep-toe
2013-03-11 ♥ 19:37:35 | Kategori:

Jag tycker dom här klackarna är coola! Jag kan inte komma ifrån det. Jag tycker höga klackar, speciellt med platå är hur snyggt som helst! Det enda trixet är att man ska lära sig gå i dom, men det är bara att TRÄNA!! Det är verkligen värt det. Allt blir mycket snyggare i högklackat tycker jag. Dom här är ca 16 cm och finns här, dom finns i blå, nude, grön och lila också. Jag funderar på att köpa ett par själv, man kan ju ha dom nästan när som helst. Dom passar till jeans, studenten, till klänning, ja allt....till och med på balen skulle man kunna ha dom! Ett riktigt kap om du frågar mig, kostar bara 399 Kr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0