Nu är påsken äntligen här
2013-03-27 ♥ 17:16:32 | Kategori: Vardag

Bilderna kommer från weheartit.com
 
 

Hej på er, nu är det inte långt kvar till påsk. Ska bli så skönt med påsklov. Imorgon är det skärtorsdag och då ska man ju egentligen klä ut sig til påskkärring, frågan är ju om jag kommer att göra det. När jag var liten gjorde jag det varje gång, plus att jag spökade ut mig på påskaftonen också! Så jag kanske ska göra det för alla gamla minnen jag har. Jag får klura en stund på detta mycket svåra beslut. 
 
Idag har det, appropå påsken, varit riktigt påskväder tycker jag. Varmt och soligt, med snö som smälter. Nu är våren här, tror jag, frågan är om april kommer att ha svårt att bestämma sig om det ska vara vår eller inte. Det får framtiden utvisa. Nu ska jag äta och sedan sticka iväg på träning. Hejdå :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0