Måndag
2013-03-18 ♥ 17:24:03 | Kategori: Vardag

Bilderna kommer från weheartit.com
 

Hej på er alla glada! Idag var det svårt att ta sig ur sängen för min del. Väckarklockan ringde och jag vaknade, men min sömniga hjärna tänkte ut något riktigt fiffigt."Jag tänder lampan så somnar jag inte om, men jag kan ligga och dra mig en stund". Såklart somnade jag om. Och sedan blev det ruskigt bråttom! Men iväg kom jag i alla fall. 
 
Snart ska jag beställa min studentklänning!! Jag funderar fortfarande, och velar lite hit och dit, men jag tror att jag har hittat den klänning jag kommer att dansa runt i, i juni. Det är en vit bandageklänning, verkligen superfin tycker jag! Då är skorna en lite svårare situation, jag vill nämligen ha alla. Jag kan inte bestämma mig. Ska jag ha platåpumps med peep-toe, sandaletter, wedge, bootie, sandaler...??? Jag hittar så mycket fint att jag vill ha dom alla! Vilket i-lands problem egentligen! Som tur är (fast det är ju frågan) finns det lite mer tid innan det är dags. 
 
Just nu sitter jag hemma och bara har det skönt. Jag ska iväg och träna en sväng ikväll. Äntligen! Det var ett tag sen nu. Men jag har laddat upp och ska köra hårdare än någonsin! "I may not be there yet, but I'am closer than I was yesterday".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0