Tisdag
2013-07-09 ♥ 13:11:24 | Kategori: Vardag

 
Hej på er! Idag är det inte så soligt och fint ute som jag skulle önska, så jag får sysselsätta mig under tak istället. Jag har faktiskt en hel del som jag skulle kunna hitta på. Jag behöver vika kläder och stoppa in i min alldeles för minimala garderob, så det blir mosning och pressning för att få in allt. En nästintill omöjlig uppgift. Jag ska slå in paket till min bästa kompis Felicia, som har fyllt år. Träna crossfit ute på gräsmattan, jag kommer blogga och tipsa om det senare. Och i största möjliga mån undvika mitt shopping begär.
 
Jag har lite saker på listan idag, men jag ska se till att jag tar det lugnt med boken jag läser också. Så jag inte blir helt sönderstressad. Haha. Boken jag läser är väldigt bra, ni får veta vilken det är inom kort. Ni får en liten recension när jag har läst ut den. Jag vill inte lägga ifrån mig den ens, men jag vill på samma gång inte läsa ut den direkt. Jag vill liksom spara på den, om ni förstår.
 
Nu är det bäst att jag sätter igång med mina bestyr. Ha det fantastiskt! Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: ✫ Fru Eriksson

Här har det vart strålande sol,men...lite mulna dagar är skönt ibland så man får lite gjort hihi
/Annmi

2013-07-09 @ 21:46:36
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0