Min student
2013-07-02 ♥ 18:48:04 | Kategori: Övrigt


För några veckor sedan tog jag studenten, och jag fick många jättefina presenter från släkt och vänner! Tack så mycket!! :D Det silvriga armbandet på bilderna fick jag från min pojkvän T, det är så underbart vackert :D Och dödskallearmbandet finns att köpa HÄR.
 
Den dagen var väldigt fin och jag kommer alltid att komma ihåg den, hoppas jag(!), trots att det spöregnade under hela dagen, och jag var helt dyngblöt när jag kom hem till mottagningen. Men det liksom gjorde ingenting, för jag var så lycklig över att tiden på gymnasiet var över! Hemma väntade mina kära, det var presentöppning, vi åt och hade det supermysigt. Det var helt underbart! Mamma och pappa som hade planerat alltihopa hade gjort det hur bra som helst :D Jag är överlycklig över hur allting blev, och att jag faktiskt har klarat av gymnasiet!
Nu fortsätter resten av mitt liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0