Studentskor 2013
2013-02-04 ♥ 21:47:02 | Kategori:

 
Hej! Idag har det varit en seg dag för mig, försov mig imorse och har inte alls kännt mig på topp. Jag hoppas på en pigg dag imorgon. Ska lägga mig tidigt :) Nu ikväll har jag bara myst på, ätit semla,pratat med min älskling och varit och handlat med mamma <3 En lugn kväll helt enkelt :) 
 
Jag är GALEN i skor, och därför så tänkte jag lägga upp massa fina skor som man skulle kunna ha på studenten, eller när man vill. Det här är första delen av mååånga!! ;) 
 
Bild 1: Jessica Simpson shoes i olika färger. Kostar ca 300:- 
Bild 2: Jessica Simpson shoes i olika färger. Kostar ca 400:-
Bild 3: Liliana shoes i olika färger. Kostar ca 300:-
 
Alla skor är hittade på Amazon.com, men du kan också gå in på jessicasimpson.com eller lilianashoes.com för att hitta mer snygga skor :D
 
 Ha en superfin måndagskväll :)
 
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0