Ny bloggdesign! (igen)
2013-02-26 ♥ 22:30:48 | Kategori: Bloggdesign

 
Hej idag har jag legat förankar hela dagen, det innebär att jag inte har traskat iväg till skolan i vanlig ordning. Min dag har istället bestått av andra utmaningar, hur man tar sig till köket för att samla in mat och tillbaka till sängen på kortast möjliga tid, hur många gånger man kan snyta sig i samma näsduk innan man måste stiga upp och hämta en ny, tankar om hur man möjligtvis skulle kunna konstruera en automatisk kudd-upp-fluffare, djupa funderingar om hur man somnar fortast (dvs, det tog sin lilla tid för stackars mig), och hur man telepatiskt kan förmå sina familjemedlemmar att köpa hem glass. Som ni ser har jag haft en förvånansvärt konstruktivdag (haha). Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på en friskare morgondag. Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0