En liten snö historia
2013-02-05 ♥ 19:38:59 | Kategori: Vardag

(Bild fotad av mig)
 
 
Det var en gång en flicka som inte vaknade i tid på morgonen. Hon fick stressa och springa hela vägen ner till bussen. Frukosten åt hon på stående fot, och när hon nu tyckte att hon varit så duktig som hon bara hade kunnat den morgonen, startade dagens händelser. Första lektionen skulle ha sin början klockan 14:20, så hon insåg att hon inte behövt stressa alls! Sedan hände de mardrömslika... I slutet av dagen tog hon på sig mössa, vantar och halsduk. Tog sin ryggsäck och gick mot bussen. Hon längtade efter att komma hem! Hemma i köket började hon ta fram sina saker ur väskan och såg att datorn INTE var där! *flämt* Hon kippade efter luft, hjärnan arbetade. Jo! Hon kom ihåg var den var! Ovanpå skåpet i skolan... Hjälp. Hon rusade ut till bilen, körde som en blådåre tillbaka till skolan som hon så hade njutit av att lämna för bara en timme sedan. Sprang runt hela skolan, hittade någon inne, bankade på rutan och fick komma in. Ingen dator ovanpå, ingen dator i skåpet. Men, historien slutar inte där. Hon fick ta sig en titt i lärarrummet, och där, där låg den så snällt och väntade på henne. Och den lilla flickan lovade sig att aldrig lägga saker ovanpå skåpet igen! Snipp snapp slut, så var sagan slut :)
 
En händelserik dag för mig. Nu ska jag varva ner, ta det lugnt, plugga matte till provet imorgon och sova tidigt! Jag hoppas att det inte blir lika stormigt imorgon :) 
 
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0