4 snyggaste sängkläderna + 2 sängar
2013-04-03 ♥ 20:27:38 | Kategori: Övrigt


 
 
Nu är det ju snart dags för flytt, och då måste man ju ha en säng. Jag har tittat lite grann på olika hemsidor, men herregud, vad dyra de är! De ligger runt 20 000 kr nästan allihopa. Jag har inte tänkt på att sängar kostar så mycket. Men då är det tur att man har kära gamla IKEA att luta sig tillbaka på. Man kan alltid lita på att de har priser som man kan ta en titt på utan att få ångest, i flera veckor av. Jag gick in på hemsidan och kollade, och det finns ju jättefina där! 
 
På bilden längst upp är de som jag tycker var finast. Jag tycker att den mörka ser jättemysig ut, lite "fjällstuk" så där. Och den vita ser ju så himla söt ut. Jag tror att jag har blivit kär i båda!
 
En sak som verkligen kan göra att sängen känns lyxigare är ju lakanet. Det är ett billigt trix för att "förnya" sängen. Lakanen som finns i sängarna kommer från IKEA, och kostar runt 200 kr för en dubbelsäng. De andra lakanen hittade jag på zalando, och dom är så söta tycker jag. Speciellt det med musse och mimmi, det skulle jag verkligen vilja ha hemma just nu. Jag hade nog klickat hem det också om det inte hade kostat så mycket. Det kostar 800 kr, och det är i dyraste laget tycker jag. Men det var verkligen fint att titta på. Det andra med fåglarna på, fastnade jag också för. 
 
Jag är sugen på nya lakan som ni kanske förstår. Men jag får ta och vänta ett tag till, pengarna är en bristvara hos mig för tillfället. Och än går det ju ingen nöd på mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0