Jultankar och helgmys
2013-11-29 ♥ 15:46:57 | Kategori: Övrigt

Underbara helg igen! Idag har jag varit och skrivit prov i skolan, känslan efteråt när man kan slappna av och vet att allt är klart är nästan oslagbar. Så just nu sitter jag ner kurad i soffan och bara myser. Jag sitter och tänker på julen, och försöker ladda upp julkänslorna. Om bara några veckor är det faktiskt julafton, men jag har kommit på (efter 19 år, ja det är min ålder) att det är inte bara julafton som är så underbar. Det är hela vägen dit, allt förberedande, julbak, handla julklappar, glögg, pepparkakor, snö, adventskalendrar, julbord, tomtar, lussebullar, choklad, ALLT! Jag tror att jag är lite av en jul-o-man ;) Jag bjuder på lite jul bilder för inspiration inför första advent på söndag :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin , Gravid med tvillingar

Svar : Ja det ska bli spännande! Ja helt otroligt glada, jag grät av lycka i flera veckor, så fort jag tänkte på att jag skulle bli mamma till två små liv !

Kram

2013-11-30 @ 23:05:22
URL: http://malinhedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0