Första gången jag vinner!
2013-06-25 ♥ 19:52:16 | Kategori: Övrigt


I våras var jag med i en tävling på MODEKAMPANJ.SE, och jag vann! :D Jag har haft så mycket med min student och allt möjligt, att jag inte har hunnit visa vad den innehöll. Jag kan fortfarande inte förstå att jag vann, jag brukar aldrig vinna något.
 
Bagen innehåller massor av saker men jag kan beskriva några, resten får ni försöka se själva. Ett diadem, halsband, örhängen, tvål, fjäderörhängen, skärp, läppenna, en ring, två scarfar, och jaa... så mycket mer. Jag blev otroligt glad över alltihopa!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad fint, grattis!

2013-06-26 @ 20:50:00
URL: http://itsmenotyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0