Välkommen julen!
2013-12-23 ♥ 00:40:19 | Kategori: Vardag

 
Jag slog på stort i år och köpte en lyxig adventskalender till mig själv. Ibland ska man skämma bort sig själv.
 
 
 
Vårt pepparkakshus i år, med det godis vi hade hemma. Vi hade inte någon sprits heller ;)
 
 
Mysigt pepparkaksbak i början av december.
 
 
Mitt hjärta ♥
 
Ja som ni förmodligen redan vet, utan att jag behöver skriva det, så är julen här om två dagar. Det känns lite konstigt att den redan är här, var det inte sommar alldeles nyss (?), med sommarjobb och jordgubbar och allt annat. Sedan tycker jag att hösten bara har svischat iväg, med ännu mer jobb för mig och jobbresor för T. En flytt och ja.. vipps så var vi här! Underbart men en aning snabbt :) Men trots det har jag nog fått en liten släng av julkänslor, när jag frågade T skrattade han bara, och om jag slappnar av och lyssnar tillräckligt mycket på julmusik är jag nog maxad med känslor lagom till julafton (kanske så mycket att jag kan smitta av mig).
 
Just nu sitter jag och äter på en hemmagjord lussebulle och dricker julmust, maten måste nästan vara det bästa med julen (förutom presenterna) :) Vårt pepparkakshus står så ståtligt på sin plats, dekorerad med krossade polkagrisstänger och after eight (man tager vad man haver), presenterna ligger prydligt under granens grenar och ja, granen är på plats! Oberoende av min hjärnas släpiga förmåga att hänga med i svängarna, så säger jag VÄLKOMMEN JULEN! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0