Members medlemskap
2013-04-11 ♥ 14:37:00 | Kategori:

 
Jag är medlem i en rabattklubb som heter members. Det är en klubb med massor av sjuka rabbater på alla möjliga sorters märken. Det är -80 % som max, och det är ju bra mycket.  Det kommer upp nya kampanjer varje dag, med fina saker som är skitbilliga. Man kan verkligen göra fynd där! Det finns olika kategorier, kvinna, man, barn, resa, sport och hem. Någonting för alla. Jag har hittat flera skor som jag har velat köpa där, men inte hunnit för det är såklart väldigt många som har fått upp ögonen för den här sidan. Det kostar ingenting att vara med.
 
Vill du bli medlem på Members? Kommentera och skriv in din mailadress så bjuder jag in dig! 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Tack, håller med!:)

2013-04-11 @ 17:11:52
URL: http://www.borjaromfranborjan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0