Skotrender sommar och vår 2013
2013-04-15 ♥ 18:11:28 | Kategori:

 
 
Hej på er! Jag har tänkt att jag ska göra en följetong på vilka skotrender och skomoden som är som mest populärt nu i vår och sommar. Jag har gjort en ny kategori för detta som heter SKOTRENDER VÅR/SOMMAR 2013, och där kommer jag att samla alla inlägg med designer och catwalk inspiration för denna säsong. 
 
Skotrenderna för vår och sommaren 2013 innehåller mycket genomskinliga detaljer, spetsiga tår, metalliska ytor, arkitektoriska former, ovanliga klackar, och ankle straps (ankelremmar). Det kommer komma enskilda inlägg för varje trend och såklart tips på vart du kan köpa liknande skor. Så håll utkik!
 
Skon på bilden kostar 1 000 kr och finns HÄR. Klacken är över 15 cm hög och platån 5 cm hög.

Kommentarer
Postat av: Sara - Hold on be strong

snygga!!
sv: jaa verkligen :D
kram

2013-04-16 @ 02:18:28
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0