Imorgon blir det inte flugor och mjölk!
2013-04-11 ♥ 21:51:48 | Kategori: Övrigt

 
Hej på er, idag har det varit en bra torsdag. Jag började med en härlig sovmorgon och sedan upptäckte jag, till min lycka, att jag är bättre med förkylningen. Så träningen igår var alltså inte så dum! Men jag vågar inte chansa mer, det blir ingen mer träning förren på måndag. Men då blir det köttning och hela balletten som gäller. Jag hade fysikprov idag och det kändes bra, bättre än jag trodde, och det är alltid roligt :) Och sedan ringde älsklingen och gjorde mig lycklig ♥
 
Imorgon ska jag bli bortskämd av min bästa kompis Felicia. Hon har vunnit en frukost på ett hotell i stan, och sötnosen ville ta med mig :) Så imorgon blir det inte flugor och mjölk som vanligt, utan lyx lyx lyx! Jag har redan börjat planera vad jag ska äta, bacon och ägg...melon...mackor...te........äppeljuice. Det finns så mycket gott så jag behöver inte äta på hela dagen sen! Nu ska jag gå och lägga mig så jag inte försover mig och missar det hela. Natten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0