Min dag
2013-03-14 ♥ 20:04:54 | Kategori: Vardag


Godkväll på er! Idag har det varit en fullspäckad dag med två lektioner i matte, fysik och kemi. Min hjärna är nu med rätta mosig och trött. Men i en sådan hektisk vardag som man har som trogen skolelev, kan man inte ta hänsyn till sådana petitesser. Plugget fortsätter alltså även här hemma! Längtar till sängen, och ännu hellre studenten och sommarlov! Det är 91 dagar kvar nu, det går nog fortare än man tror. Det säger bara svish så är det förbi. Men det är lika bra det!
 
Förresten är det någon mer än jag som tycker att det får räcka med kyla och snö nu? Jag är inställd på att det ska vara vår, och att värmen ska stiga, sakta men säkert. Men det verkar istället som att det blir kallare, blir inte klok på det. Önskar innerligt att jorden bestämmer sig för att tina upp inom kort! Jag vill ju kunna gå i höga klackar igen, utan att vara rädd för isfläckar och annat otyg. Våren är hjärligt välkommen!
 
Nu ska jag fortsätta med mina bestyr, men innan sängdags ska jag leta reda på något litet skofynd som kan vara värd en titt. Hej på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0