En inte alldeles vanlig dag
2013-03-26 ♥ 23:00:22 | Kategori: Vardag

 
 
 
Hejsan hoppsan, idag har det inte varit en alldeles vanlig dag för lilla mig, för jag har nämligen fått finbesök och en present! Min farfar och hans sambo Rosemarie har bott i spanien hela våren, härligt jag vet, och nu har dom kommit hem till kalla sverige igen. Jag vet inte om dom uttrycker en lika stor glädje över det, som jag gjorde när dom visade armbandet som dom köpt till mig. Det slog nog de flesta rekord. Tänk vilka snälla farföräldrar man har, och tänk vilken god smak dom har (!). Ett litet bedårande armband med lila stenar och silverdetaljer, har nu blivit bara mitt. 
Godnatt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0