Äntligen friday!
2013-03-22 ♥ 18:22:23 | Kategori: Vardag

 
Tänk att det redan har blivit fredag. Idag hämtade T mig från skolan och så åkte vi och tränade tillsammans, jättemysigt! Just nu sitter jag bara och njuter av att det är helg, läser mina favorit bloggar, fikar och myser med kuddar och filtar. Det är så skönt att slappna av, att släppa tid och rum, och inte känna stress och press heeela tiden. Jag har upptäckt att jag mår mycket bättre om jag någon gång ibland kopplar bort mig från omvärlden, och bara tänker på mig själv en liten stund. Låter det själviskt? Ja, kanske, men det är precis vad jag behöver för att fortsätta vara människa. Egen tid helt enkelt :)
 
Nu ska städa upp lite på mitt rum, packa lite och sedan susar jag iväg till T <3 Hoppas ni får en underbar och rolig kväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0