Spinning + nya träningskläder
2013-01-22 ♥ 16:44:52 | Kategori: Träning

 
                              
 
Igår var jag på stadium och använde upp mitt presentkort som jag har fått från mina fina grannar!! Det blev det rosa linnet för hundra kronor och tröjan för trehundra, och en sportbehå. Tränade i dom igår också, verkligen jättesköna och snygga! ;) Eftersom jag är den shoppaholic jag är svängde jag in på cubus också, och där var det en jätterea. Så det blev lite mer utfyllnad i garderoben ;P
 
Idag var det spinning på idrotten, så jag fick ytterliggare ett tillfälle att ha på mig kläderna! Det var asjobbigt, men skönt efter. Så är det alltid :) Men spinning är verkligen bra, man jobbar hårt men kommer i form fort som tusan! Man ser fort resultat (även fast man måste göra det mer än en gång :P). Så nu har jag varit duktig att träna två dagar i rad den här veckan. Planerar att vara i form till sommaren 2013, och såklart studenten :D Btw, försöker leta klänning redan nu, har kanske hittat några :)
 
Nu ikväll blir det faktiskt mer träning, jag ska på yoga med min bästa kompis :) Det blir skönt att strecha och sträcka ut sig ordentligt. Fast jag måste säga att jag är helt slut i kroppen!
 
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0