Real vs Steal: Giuseppo Zanotti
2013-02-28 ♥ 21:29:22 | Kategori:



 
 
Jag har upptäckt en ny favorit designer som gör helt underbara skor precis i min stil, färgglada utmärkande riktigt högaklackar (!), han heter Giuseppo Zanotti. Jag hittade ett par supersnygga sandaletter som han har gjort, bilden längst upp, som skulle vara jättefina att ha på studenten eller när som helst egentligen. Dom gör att man blir glad. Nästa bild visar massa kändisar som har på sig skon. Eftersom den här sandalen är ganska så jättedyr så har jag letat fram några look alikes, de två bilderna efter det. Luichiny och N.Y.L.A heter de två märkena, de är lite skillnad på dem. Den ena är lite dyrare och lite längre, det är N.Y.L.A som finns här. Luichiny har däremot fler färger och finns här. Jag tror nästan att jag kommer att slå till på ett par! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0