Huggy Bear ring
2013-02-11 ♥ 22:09:52 | Kategori:

                                                                                                                                                                                                           
Hittade en nallebjörnsring från Have2Have :) Den ser så söt ut tycker jag :) Nu har jag varit och tränat med min pojkvän. Det gick bra! Satsade på kondition och körde mycket intervaller, och sedan styrka (biceps, ben och  mage). Imorn blir det träning igen + yoga med min bästa kompis på kvällen. Yoga är jätteskönt, jag blir så avslappnad och vig av det :D Nu ska jag titta på senaste avsnittet av Top model sverige och sedan ska jag göra kväll. Godnatt på er!

/Amanda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0