A smile is the best makeup anyone can wear
2013-02-21 ♥ 22:16:38 | Kategori:

 
Hej å hå! Idag har jag inhandlat lite nytt smink, sånt är ju nödvändigt ibland! Även om det bränner i portmonnän. Jag var lite wild n crazy och slog på stort och köpte en ny storts mascara, Maxfactors nya Clump Defy. Den lovar klumpfria fransar med volym. Får ta och undersöka detta påstående imorgon, är nyfiken! Nästa grej, och den sista, var en lid primer. Den är verkligen bra, tror jag har köpt fem stycken av den sorten sedan i somras! Jag använder den speciellt när jag använder ögonskugga. Innan jag lägger på ögonskuggan tar jag primern och då sitter det som berget! True story. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0