Underbara påsklov
2013-04-07 ♥ 22:03:55 | Kategori: Vardag

 
 
Hej igen! Det har blivit lite uppehåll nu på påsklovet, men imorgon börjar skolan och allvaret igen, och även bloggningen! Jag har varit med min underbara pojkvän i flera dagar nu och bland annat hunnit med att fixa mina naglar. För mig är det någonting stort, väldigt stort. Det är så att jag har bitit på mina naglar i hela mitt liv, MEN jag har slutat nu. För gott, för alltid, aldrig igen så att säga. Och nu har de växt ut tillräckligt för att det ska se något så när välvårdat ut. Jag är nog till och med lite stolt över mig själv. I alla fall så har vi varit och köpt nagellack, från depend, ett helt genomskinligt och ett ljusrosa. Tänk, jag säger tänk, vad lite lack kan göra skillnad. Man känner sig mycket finare direkt när man målat på lite. Så just nu går jag runt och tittar ner på naglarna hela tiden och tänkeratt jag minsann aldrig ska sätta tänderna i dom igen så länge jag lever. Vi får se hur länge det varar ☺
 
En annan stor premiär för mig detta påsklov, var att se Star Wars. Jag har inte tagit mig tid för rymdkrig och fjant tidigare, men T och jag  slog en kik. Och det var inte så illa som jag trodde! Jag tyckte till och med om dom, eller ja, jag har bara sett de tre som är gjorda på 90-talet, men dom var bra. Det enda som jag inte gillade var att Anakin blev ond, hade det inte varit ett mycket bättre slut om han och Padmé hade levt lyckliga i alla sina dar kanske? Jo, det tycker jag. Men jag rekommenderar att se dom, om ni nu råkar ha glömt att se dom, precis som jag. 
 
Nu ska jag snart hasa mig vidare till sängen. Hoppas ni har haft en underbar söndag, och att ni kommer att få en minst lika bra måndag! Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Erika Cao

Härlig nagelinspo!

Svar: Tack snälla du :)
Amanda Thorén

2013-04-11 @ 07:00:31
URL: http://erikacao.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0